Zmluvné podmienky
NÁLEŽITOSTI OBJEDNÁVKY:
čitateľne vyplnená objednávka so zákazníckym číslom
názov odberateľa, úplná a presná adresa pre doručovanie zásielky a faktúry
telefonické a faxové spojenie, e-mailová adresa
číslo objednávky a dátum jej vystavenia
jednoznačná špecifikácia, pokiaľ možno podľa nášho katalógu, množstvo požadovaných súčiastok
pokiaľ je tovar objednaný na základe našej ponuky, prosíme uviesť číslo ponuky
prípadné zmluvné ceny, dojednané na základe Vášho jednania s pracovníkom našej firmy
spôsob odberu tovaru
pri osobnom odbere Vás žiadame o dohodnutie termínu prebratia tovaru
Predpokladom pre zaradenie zákazníka na veľkoobchod, (t.j. napr. platba na faktúru, zvýhodnené ceny, služby obchodných zástupcov) je prvá objednávka s hodnotou nad 150 EUR a ročný odber aspoň 1500 EUR.
U podnikateľských subjektov tiež:
IČO, DIČ a bankové spojenie
pečiatka, meno a podpis oprávneného pracovníka vybavujúceho objednávku
Snažíme sa o kvalitné a kompletné služby a preto sme nútení stanoviť minimálnu hodnotu objednaného tovaru pri osobnom odbere na 50 EUR bez DPH. Maloobchodným zákazníkom pri objednávke cez internetový obchod pod 20 EUR bez DPH účtujeme manipulačný poplatok vo výške 3 EUR bez DPH (neplatíte pri doobjednávke). Pri niektorých súčiastkach sú určité minimálne odberné množstvá. Dodávanie vzoriek je samozrejme možné. Zákazníkom bez živnostenského listu z oblasti elektrotechniky ako aj maloobchodným zákazníkom neskladový tovar zasielame na dobierku.
STORNO OBJEDNÁVKY
Storno objednávky je možné, pokiaľ dané súčiastky ešte neboli pre Vás záväzne objednané. Dohodnuté záväzné časové objednávky je možné stornovať len s našim súhlasom. Zrušenie objednávky u neskladových položiek, alebo ich vrátenie je vylúčené.